Winterstalling

De hellingvereniging “De Samenwerking” in Oudorp, nabij Alkmaar, biedt haar leden de mogelijkheid om hun schip in het winterseizoen te stallen, en er klein onderhoud aan uit te voeren. Van de leden wordt verwacht dat ze tijdens de hellingdagen inzetbaar zijn voor verschillende werkzaamheden. Ook worden in de winter diverse activiteiten georganiseerd voor en door de leden.
Voor de winterstalling zijn nog een tiental plaatsen beschikbaar op het buitenterrein.
Wilt u voor het nieuwe winterseizoen gebruik maken van deze mogelijkheid, dan kunt u zich aanmelden als lid. De aanmeldingen worden in volgorde van binnenkomst verwerkt. Verdere informatie, onder andere over de aanmelding voor het lidmaatschap en de tarieven, vindt u op de website van de hellingvereniging.
Veel van onze leden stallen hun schepen in de winter bij “De Samenwerking” vanwege de aantrekkelijke tarieven. De lage tarieven voor de wintertalling sluiten goed aan op scherpe tarieven voor een jaarligplaats bij WSV Jan van Ketel. Uitwisseling van kennis over het onderhoud van de boten is bij beide verenigingen ruimschoots aanwezig. Handig voor als je zelf de werkzaamheden uitvoert.
De tarieven van WSV jan van Ketel vind je op onze site: